Thursday 19 December 2013

PADANG BESAR

Hi hi hi

Ingatkan Padang besar tuh benda apa. But dia macam ala ala pasal tani je aku rasa. 
Orang selalu cakap kalau Padang besar tuh harga murah segala bagai.
After aku and parents pergi sana, fine, kami tak mau percaya lagi.
Aku rasa harga barang Kat Jalan TAR macam sama je harganya.

Ya Allah, sabar jelah. Tak tahu lah kalau masa aku pergi tuh kan hari ahad. So diorang macam naik kan harga atau apa. Tapi serious, mahal jugak lahh. Ingat kan murah gila!

Haha, this pic otw nak pergi Padang besar 


Mak lah, suruh aku share this pic dekat fb, hahaa! Abaikan motor tuh. Hahaa!
And jugak kepala angry bird tuh. Lol

But best jugak pergi Padang besar. At least gains experience lah katakan. Hahaa

Tak pernah lagi aku jejak Padang besar. First time ~~ 

Banyak jugak aku beli barang! Baju of course! 4 helai aku beli!

And harga baju yang buat aku terkejut beruk, hahahaa!
 Aku punyer jersey Malaysia, murah gila! Rm10.00
 Hehee! Terpaku seketika doh!

Tapi best lah pergi sana!
Semoga diberi kan peluang untuk ke sana lagi. 
In shaa Allah.

Terima kasih Mak Abah belanja hari tuh :) 

Terima kasih jugak Kat Pak Ndak and mak Ndak Dan Pakcik And Makcik! 

Sebab bawak kami sekeluarga ke Padang besar :) 

Thank you Allah. :)

Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment