Thursday 19 December 2013

BENDANG

Berhabuk nyer blog aku nie. Kahkahkah.

Assalamualaikum :) selamat sejahtera.

Hehe, hari tuh aku ke utara Malaysia iaitu bukit kayu hitam atau pun black wood hill. Hahaa! 
Poyo kan? Paksu lah bagi Nama omputih tuh Kat aku. Hahaa
Copy paste je uoll. Lolzzz

And aku terasa diri aku macam jakun sebab jarang berjumpa dengan bendang. Aku harap je Ada kampung tapi bendang satu pun tade Kat kampung.
Harapkan hutan belukar je Kat situ! Hmphhh

But still bersyukur ada kampung, daripada tade kampung, lagi bosan. Lol

Cantik jugak bendang. Ini je gambar yang aku mampu share weh. Tade dah gambar lain. Hehe


Cantik kan ciptaan Allah? Allahuakbar. Sangat indah and tak jemu apabila melihat :) alhamdulilah masih diberi kesempatan unuk menatap keindahan Nya. 


Gambar ni semua snap masa dalam kereta. So macam tak HQ sangatlah gambar nyer ha! Jangan nak banyak bunyi lah! Hahaa

Alhamdulilah, kereta ku masih mampu menuju ke bukit kayu hitam. Hehee alhamdulilah :)

Itu je cik nana nak kongsi with you alls. Euwww cik nana FML. Hahaa!

Nanti kita share lagi. Assalamualaikum :)

Saranghaja~~


No comments:

Post a Comment