Monday 11 March 2013

Cuti ooh cuti

Assalamualaikum! And good evening ;) by the way, saya nak ucapkan Selamat Bercuti Warga IIUM ;) walaupun seminggu sahaja. Tetapi, bagi kami, tidak bermakna langsung. Sebab di hujani dengan buku dan laptop untuk membuat assignment. Ada juga, selepas cuti mempunyai examination. Including me --' Exam CI and UI. Ugh! And then Ada assignment UI sebab in shaa Allah akan ada presentation minggu pertama selepas cuti.


Walaupun terbeban dengan itu, tidak di jadikan patah semangat untuk aku menggantikan balik waktu tidur ku :) hehehe! Penat gila, untuk menyiapkan assignment or quiz take home by Miss Dayana sungguh mencabar minda ku untuk beer fikir walaupun dengan bantuan rakan rakan, roommates and Internet. Hehe! Puitis gila ayat aku. Hahaha! Sungguh lawak okay --'

Tetapi, akhirnya dapat disiapkan Dan di - submit - kan pada pukul 2.30 if not mistaken lah. Bersama azza . Hehehe, selepas itu aku meneruskan journey ku ke Ali Bistro. Aku pun makan nasi Putih berlauk Ayam masak merah. Sungguh sedap! Habaq Mai uolls! Hahahaa!

So, akhirnya aku siap kerja CI Dan dapat tidur dengan nyenyak tanpa perlu dihantui dengan bayangan CI itu. Hehehe! Dah macam hape je kan? Tapi aku nak ucapkan ribuan terima Kasih yang tak terhingga kepada AQILAH, RINA , HANIS , ATIKAH DAN LAIN LAIN :) semoga kita mendapat kejayaan Dan diberkati oleh Allah ;) amiiiƮn




Okaylah, sampai disini sahaja ;) Ada masa, saya update lagi ;) heheehe thank you and bye bye!
Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment