Monday 10 December 2012

ALOR SETAR ;)

Hari itu, gua and abah went to Alor Setar. Because abang sedara nak Nikah. Okay, long journey, it takes 40 minutes to reached there. Gua sampai tidur lah weh, sebab gua selalu tidur Kalau long journey! Okay, Kalau bawak gua memang payah! Sebab gua tak tahu jalan and destination yang dituju. Trust me! Nasib baik gua dapat guna maps . Untung betul orang sekarang, kalau susah atau tak dapat jumpa jalan or something, pasti mereka Akan cari gadget . Okay sekarang faham! Dunia sekarang adalah dunia Siber and dunia BERTEKNOLOGI! See how i express want I wanna tell you about that! Hahha! Sudah lah, malas gua nak karot marot Kat sini, nanti gua sambung lagi! Bye and Assalamualaikum :) xoxo ;*





Ini gambar yang gua ambil Kat sana! Enjoy it! ;)
Itu masjid Zahir di Alor Setar ;) and menara Alor Setar :)











No comments:

Post a Comment